Diploma in Coaching Mastery

Μεταμορφώνει τους έμπειρους σε ειδικούς!

Σε επίπεδο Master

Ειδικοί παγκόσμιας κλάσης μοιράζονται τα δικά τους εργαλεία coaching, πλαίσια και μεθοδολογίες σε αυτό το πλήρως αρθρωτό πρόγραμμα με επιλέξιμα μαθήματα. Το καινοτόμο πρόγραμμα σπουδών της Positivity Coaching είναι εξαιρετικά σχεδιασμένο για να σας ανεβάσει στο επίπεδο master του coaching στη χώρα μας και όχι μόνο. Θα μάθετε τη θεωρία και τη φιλοσοφία πίσω από το coaching, ενώ στη συνέχεια θα αναπτύξετε τις δικές σας δεξιότητες με Εργαστήρια, Εποπτεία, Credentialed XP και Ομάδες Μελέτης.

Σύνολο σύγχρονης και ασύγχρονης μάθησης: 180 ώρες.

Lead instructor: Άγγελος Δερλώπας, PCC

Μέλος του International Coach Federation.

Faculty: Eπαγγελματίες με ευρεία και επιτυχημένη εμπειρία σε management, human resources, ψυχολογία και εκπαίδευση ενηλίκων:  Liz HallΜάνος Παυλάκης, Άννα Μαρία Χρονοπούλου, Ελένη Ορφανού, Σπύρος ΚοττώρηςΕλισάβετ Γεωργίου.

 Σε ποιους απευθύνεται

Το Diploma in Coaching Mastery απευθύνεται σε Managers και Executives, HR professionals και Trainers, Πιστοποιημένους Coaches που θέλουν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στο coaching, καθώς και Coaches που θέλουν να αποκτήσουν μια περισσότερο συστηματική και μεθοδική γνώση-εφαρμογή στο coaching.

Επίσης απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, άτομα με εμπειρία σε Business, Management, Human Resources, Training & Development, Leadership, όπως και σε οποιονδήποτε επιθυμεί να γίνει περισσότερο αποδοτικός στην επαγγελματική του ζωή.

Kυρίως όμως, αφορά σε όσους έχουν ήδη σημαντική γνώση και εμπειρία στο coaching (ιδανικά θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει αυτό, αυτό και αυτό) και θέλουν να αναβαθμίσουν τη δεξιοτεχνία τους σε επίπεδο master.

Περιγραφή προγράμματος και σκοπός

To Diploma in Mastery Coaching σκοπεύει να βοηθήσει τους ικανούς coaches να αποκτήσουν επαγγελματική εξειδίκευση. Προσφέρει εκτενώς γνώση εργαλείων και τεχνικών, ενώ δημιουργεί την ικανότητα να εφαρμοστούν στο επαγγελματικό πεδίο άμεσα και αποτελεσματικά. Η πρόκληση και προσφορά ταυτόχρονα του εκπαιδευτικού προγράμματος εστιάζει στον εμπλουτισμό των δεξιοτήτων που έχουν οι επαγγελματίες coaches με εφόδια που ζητά η αγορά σήμερα. Αν σκοπεύετε να δραστηριοποιηθείτε σαν ελεύθερος επαγγελματίας, ή σαν στέλεχος εταιρείας αυτό το πρόγραμμα είναι απαραίτητο.

Ο σχεδιασμός του προγράμματος έγινε εξαρχής με τη συνδρομή των καλύτερων επαγγελματιών του χώρου: επαγγελματίες του HR, ψυχολόγοι, έμπειροι εκπαιδευτές ενηλίκων, στελέχη του management, consultants, καθηγητές και συγγραφείς. Επαγγελματίες παγκόσμιας κλάσης που έχουν διδάξει σε Πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού, Έλληνες αλλά και ξένοι που έρχονται στην Ελλάδα μόνο για αυτό το πρόγραμμα είναι μαζί μας. Είναι εκπαιδευτές/coaches με μακρόχρονη εμπειρία στην αγορά που μπορούν να υποστηρίξουν την επαγγελματική σας αναγνώριση με πιστοποιημένες σπουδές που έχουν καθιερωθεί στις σύγχρονες επιχειρήσεις σαν ασφαλείς, αξιόπιστες και κορυφαίες.

Tο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα συνδυάζει το καλύτερο training με την βαθύτερη μαθησιακή εμπειρία coaching, η οποία είναι συγχρόνως αληθινή,  τρέχουσα και μετασχηματίζουσα. Μέσα από την έμπειρη σχεδίαση των εκπαιδευτικών μας προγραμμάτων, μπορείς να αναπτύξεις ευχέρεια στο να δημιουργείς διεισδυτικές και εστιασμένες συζητήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους βοηθούν τους ανθρώπους να βιώσουν μια δυναμική μετακίνηση στον τρόπο σκέψης τους, να ευθυγραμμίσουν την πρόθεσή τους με δράση και να κινηθούν αποφασιστικά προς το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Συνοπτικοί μαθησιακοί στόχοι

  • Emotional Intelligence in Coaching: Mάθετε εργαλεία και πρακτικές εφαρμογές ανάπτυξης ικανοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • Career Coaching: Εξειδικευτείτε στην εφαρμογή του coaching καριέρας
  • Diagnostics in Coaching: Μάθετε πως να συνδέετε τα πιο σημαντικά διαγνωστικά με το coaching και εφαρμόστε τα στην πρακτική σας
  • Building Trust at Work and everywhere: Μάθετε πως να βοηθάτε τους πελάτες σας να οικοδομούν συνθήκες εμπιστοσύνης σε κάθε συνθήκη
  • Cognitive Behavioural Coaching: Αξιοποιείστε τη Γνωστική Συμπεριφορική για να διαμορφώνετε λειτουργικές προσεγγίσεις για την επίτευξη των στόχων των πελατών σας
  • Coaching Business Plan: Ένας οδηγός για τον επαγγελματία βγαλμένος από ορθόδοξα και ανορθόδοξα stories σας δείχνει τον δρόμο για να εφαρμόσετε μεθόδους με αποδεδειγμένη επιτυχία
  • Crisis Coaching: Mεθοδολογίες και εργαλεία για τον τρόπο μετουσίωσης των κρίσεων σε ωφέλιμες επιγνώσεις και δράσεις μέσα από μια coaching προοπτική
  • Well Being Coaching: Πως θα αλλάξετε πεποιθήσεις και στάσεις για να φτιάξετε ένα πλάνο δράσεων που θα οδηγήσει στην κατάκτηση του Ευ Ζην και στο δρόμο της ευτυχίας
  • Mindfulness & Compassion at Work: Εξερευνήστε τη θεωρία και την εφαρμογή της ενσυνειδητότητας και της ευσπλαχνίας στην εργασία μέσω του coaching
  • Mastery Days: Ακονίστε τη δεξιοτεχνία σας, ανακεφαλαιώστε τις νέες δεξιότητες και λαξέψτε το εφαλτήριό σας στο επαγγελματικό coaching
  • Communication toxins and antidotes: Εντοπίστε τις τοξικές λειτουργίες της επικοινωνίας και δημιουργείστε ένα αποτελεσματικό πλάνο ανάπτυξης χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα αντίδοτα

Τα modules της εκπαίδευσης αναλυτικά

Mάθετε εργαλεία και πρακτικές εφαρμογές ανάπτυξης ικανοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης
Με τον Μάνο Παυλάκη 

Περιγραφή

Το Μάθημα αποτελεί τον συνδυασμό δύο συγγενών και αλληλοσυμπληρωματικών, ωστόσο ιδιαίτερα διακριτών πεδίων: του Coaching και της Συναισθηματικής Νοημοσύνης. Πρόκειται για μια άσκηση ισορροπίας ανάμεσα στην επιστημονική τεκμηρίωση και την πρακτική εφαρμογή, κατά τη διάρκεια της οποίας οι συμμετέχοντες θα μελετήσουν τις τελευταίες επιστημονικές τάσεις και τα σημεία σύγκλισης των δύο πεδίων και θα κληθούν να αξιοποιήσουν εργαλεία και ιδέες στο πραγματικό τους προσωπικό περιβάλλον.

Μαθησιακοί στόχοι

Με την ολοκλήρωση του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες αναμένεται να:

  • Μπορούν να αξιολογούν τη σημασία των συναισθημάτων στην πορεία ανακάλυψης του εαυτού και διαχείρισης της σχέσης με άλλους.
  • Έχουν συνειδητοποιήσει την αξία σύνδεσης του Coachingκαι της Συναισθηματικής Νοημοσύνης.
  • Έχουν εξοικειωθεί με εργαλεία και πρακτικές εφαρμογές ανάπτυξης ικανοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης.

Θεματικές Ενότητες

  • Εισαγωγή στη Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Συνδέοντας τη ΣΝ με το Coaching
  • Ανάπτυξη Ικανοτήτων ΣΝ
  • Δημιουργώντας Στιγμές Αυτο-επίγνωσης
  • Χτίσιμο Εμπιστοσύνης – Δημιουργία Εναρμόνισης
  • Ενεργητική Ακρόαση
  • Καλλιέργεια Ενσυναίσθησης
  • Εποικοδομητική Ανατροφοδότηση και Προοπτική Μέλλοντος

Εκπαιδευτικό Υλικό

Κατά τη διάρκεια του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν κείμενα και άρθρα σχετικά με τη διδασκόμενη θεματολογία. Επιπρόσθετα, μπορούν να αξιοποιήσουν ιδέες από τα παρακάτω:

  • Brockbank, A, McGill, I. (2013). Coaching with Empathy. UK: Open University Press/McGraw-Hill Education.
  • Goleman, D.(2009). Η συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο εργασίας, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Hughes, M. Patterson, L. B., Terrell, J.B. (2005). Emotional intelligence in action: training and coaching activities for leaders and managers. San Francisco: Pfeiffer.
  • Terrell, J. B., Hughes, M. (2008). A coach’s guide to emotional intelligence: strategies for developing successful leaders. SanFrancisco: Pfeiffer.

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση του Μαθήματος είναι πολύπλευρη και βασίζεται σε τρεις αλληλοσυμπληρούμενους άξονες:

  1. Εκπόνηση Γραπτής Εργασίας (1.000 – 1.200 λέξεων): 30%
  2. Peer Coaching review: 30%
  3. Coaching with external client: 40%

Εξειδικευτείτε στην εφαρμογή του coaching καριέρας
Με την Άννα Μαρία Χρονοπούλου 

Περιγραφή

Στο μάθημα Coaching Καριέρας θα εξετάσουμε βασικά ζητήματα διαχείρισης καριέρας που απασχολούν τους ανθρώπους στις διάφορες φάσεις της επαγγελματικής τους ζωής, από το ξεκίνημα της μέχρι τη συνταξιοδότηση. Θα δούμε την εφαρμογή των κατάλληλων μοντέλων coaching για την ανάδειξη των θεμάτων που απασχολούν τον coachee, θα αναλύσουμε εργαλεία και τεχνικές που βοηθούν στην αξιολόγηση του coachee ως επαγγελματία, τον καθορισμό του επόμενου επαγγελματικού στόχου ή τη διαχείριση μιας κατάστασης στο επαγγελματικό περιβάλλον προς όφελος της ανάπτυξης του coachee.Τα παραπάνω θέματα θα αναλυθούν μέσα από συζήτηση, role plays, ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων. Η προηγούμενη εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις βασικές αρχές/ μεθοδολογία του coaching κρίνεται σκόπιμη.

Μαθησιακοί Στόχοι

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Βοηθούν τον coachee να αντιληφθεί το εύρος των επαγγελματικών του προβληματισμών
  • Κατευθύνουν μέσα από τη συζήτηση, τον coachee σε πραγματικές δυνατότητες και επιλογές με αντίστοιχη αντίληψη του αναλαμβανόμενου ρίσκου
  • Αποφεύγουν γενικευμένες προσεγγίσεις στην διαχείριση ενός επαγγελματικού θέματος και να διακρίνουν τα κατάλληλα εργαλεία και μεθόδους ανά περίπτωση

Εκπαιδευτικό Υλικό

Στο μάθημα θα χρησιμοποιηθούν σειρά εργαλείων career coaching, υλικό από συνεδρίες career coaching των συμμετεχόντων, αρθρογραφία.

Αξιολόγηση

Η τελική αξιολόγηση στο μάθημα θα γίνει στη βάση:

  • Ανάλυσης μελέτης περίπτωσης- εργασίας
  • Συνεδρίας coaching για ένα θέμα καριέρας

Μάθετε πως να συνδέετε τα πιο σημαντικά διαγνωστικά με το coaching και εφαρμόστε τα στην πρακτική σας
Με την Άννα Μαρία Χρονοπούλου και τον Άγγελο Δερλώπα.

Περιγραφή

Στο μάθημα θα αναλύσουμε τη χρησιμότητα των ψυχομετρικών εργαλείων στο πλαίσιο ενός προγράμματος coaching. Μια έκθεση αξιολόγησης προσωπικότητας είναι, συχνά, πολύ αποκαλυπτική για τον coachee, καθώς  ενισχύει την αυτογνωσία, οδηγεί σε ξεκάθαρη στοχοθέτηση και διευρύνει τις επαγγελματικές επιλογές. Ταυτόχρονα, είναι πολύ βοηθητικό εργαλείο για τον coach, αφού του επιτρέπει να θέτει στοχευμένα ερωτήματα οι απαντήσεις στα οποία ενισχύουν τη δυνατότητα του coachee να αναπτύσσεται. Θα μάθουμε τα βασικότερα ψυχομετρικά εργαλεία που σήμερα χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση προσωπικότητας και τις περιπτώσεις στις οποίες αυτά μπορούν να είναι βοηθητικά (επιλογή στελεχών, διαμόρφωση ατομικού πλάνου ανάπτυξης, διαδικασίες αξιολόγησης, κ.α.). Θα δούμε εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την αποτύπωση της προσωπικότητας μεμονωμένων ατόμων ή μιας ομάδας συνολικά, καθώς και ανθρώπων που εμφανίζουν έντονο επιχειρηματικό πνεύμα.

Πριν τη διεξαγωγή του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συμπληρώσουν κάποια τέτοια ερωτηματολόγια και να λάβουν ανατροφοδότηση σχετικά σε ατομική συνεδρία, υλικό το οποίο, στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσουν, για να διαμορφώσουν το ατομικό τους πλάνο ανάπτυξης.

Τα παραπάνω θέματα θα αναλυθούν μέσα από συζήτηση, σύντομες ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων. Η προηγούμενη εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις βασικές αρχές/ μεθοδολογία του coaching κρίνεται σκόπιμη.

Μαθησιακοί Στόχοι

Με την ολοκλήρωση του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες αναμένεται να:

  • Αντιλαμβάνονται πλήρως την αξία και χρησιμότητα των ψυχομετρικών εργαλείων σε ένα πρόγραμμα coaching
  • Μπορούν να εντάξουν τη χρήση ψυχομετρικών εργαλείων και τις πληροφορίες που προκύπτουν από την ανάλυση αυτών σε ένα πρόγραμμα προσωπικής ή επαγγελματικής ανάπτυξης με μετρήσιμα δεδομένα
  • Έχουν καταστρώσει οι ίδιοι το προσωπικό τους πλάνο ανάπτυξης με βάση τις προσωπικές τους δυνατότητες και περιοχές προς βελτίωση
  • Γνωρίζουν ποιοι είναι οι αποφασιστικοί παράγοντες για την επιλογή της ψυχομετρίας στο coaching
  • Μετατρέπουν τα δεδομένα σε δράση
  • Γνωρίζουν ποιες είναι οι συχνές προκλήσεις και πώς να τις αντιμετωπίζουν

Θεματικές ενότητες

  • Η χρήση των διαγνωστικών και ψυχομετρικών εργαλείων ως μέσο αυτογνωσίας
  • Παρουσίαση κυριότερων ψυxομετρικών εργαλείων σήμερα για τον επαγγελματία εργαζόμενο ή τον νέο επιχειρηματία (entrepreneur)
  • Χρήση ψυχομετρικών εργαλείων σε ατομική ή ομαδική κλίμακα
  • Πρακτική εξάσκηση (case studies, ασκήσεις)

Εκπαιδευτικό υλικό

Κατά τη διάρκεια του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν κείμενα και άρθρα σχετικά με τη διδασκόμενη θεματολογία. Επιπρόσθετα, μπορούν να αξιοποιήσουν ιδέες από τα παρακάτω:

  • Passmore, J. (2008). Psychometric in Coaching: Using Psychological and Psychometric Tools for Development. United Kingdom: Kogan Page.
  • Σταλίκας, Α. (2011). Μέθοδοι Έρευνας στην Κλινική Ψυχολογία. Αθήνα: Τόπος.
  • De Haan, E. (2015). Diagnostic tools in executive coaching – more harm than good? Coaching Today, July 2015, 16-17.

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση του Μαθήματος είναι πολύπλευρη και βασίζεται σε τρεις αλληλοσυμπληρούμενους άξονες:

  • Γραπτή εργασία 1,200 λέξεων – μελέτη εφαρμογής ψυχομετρικού εργαλείου 50%
  • Video παρουσίασης ψυχομετρικού εργαλείου 25%
  • Peer coaching review 25%

Μάθετε πως να βοηθάτε τους πελάτες σας να οικοδομούν αποτελεσματική εμπιστοσύνη σε κάθε συνθήκη
Με την Ελένη Ορφανού 

Περιγραφή

Το Μάθημα παρουσιάζει την έννοια και σημασία της εμπιστοσύνης στο σύγχρονο περιβάλλον ως δεξιότητα, δηλαδή ως ικανότητα που μπορεί να αναπτυχθεί.  Οι συμμετέχοντες, συνδυάζοντας θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτική εφαρμογή, θα εξετάσουν τρόπους και πρακτικές με τους οποίους η εμπιστοσύνη μπορεί να δημιουργηθεί, να αναπτυχθεί, να διατηρηθεί και να αποκατασταθεί, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό περιβάλλον.

Μαθησιακοί στόχοι

Με την ολοκλήρωση του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες αναμένεται να:

  • Να έχουν κατανοήσει την έννοια και την αναγκαιότητα της εμπιστοσύνης στο σύγχρονο περιβάλλον
  • Να έχουν κατανοήσει πως η εμπιστοσύνη μπορεί να δημιουργηθεί αλλά και να αποκατασταθεί όταν χάνεται
  • Να μπορούν να βοηθήσουν τους coaching πελάτες σε θέματα εμπιστοσύνης.

Θεματικές Ενότητες

  • Έννοια και σημασία της εμπιστοσύνης: αλήθειες και μύθοι
  • Είδη και επίπεδα εμπιστοσύνης
  • Αυθεντική εμπιστοσύνη
  • Χτίσιμο, διατήρηση και αποκατάσταση εμπιστοσύνης
  • Εμπιστοσύνη και ηγεσία

Εκπαιδευτικό Υλικό

Κατά τη διάρκεια του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν κείμενα και άρθρα σχετικά με τη διδασκόμενη θεματολογία. Επιπρόσθετα, μπορούν να αξιοποιήσουν ιδέες από τα παρακάτω:

  • Solomon, R., Flores, F. (2001) Building Trust: In Business, Politics, Relationships, and Life. New York: Oxford University Press
  • Covey, S. (2018) The SPEED of Trust: The One Thing that Changes Everything. New York: Free Press.

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση του Μαθήματος περιλαμβάνει:

  1. Peer Coaching review: 50%
  2. Coaching with external client: 50%

Αξιοποιείστε τη Γνωστική Συμπεριφορική για να διαμορφώνετε λειτουργικές προσεγγίσεις για την επίτευξη των στόχων των πελατών σας
Με την Ελένη Ορφανού 

Περιγραφή

Το Μάθημα παρουσιάζει τη γνωστική συμπεριφορική προσέγγιση coaching (CBC), βασισμένη στη γνωστική συμπεριφορική θεραπεία (CBT), σύμφωνα με την οποία οι άνθρωποι καλούνται να αξιολογήσουν γνωστικά τα γεγονότα για να κατανοήσουν τις συναισθηματικές και συμπεριφορικές αντιδράσεις τους σε αυτά.

Οι συμμετέχοντες, συνδυάζοντας επιστημονικά ευρήματα και πρακτική εφαρμογή, θα αξιοποιήσουν μοντέλα, εργαλεία και ιδέες για να αναπτύξουν ικανότητες που θα επιτρέπουν στους ίδιους και στους πελάτες τους να αναγνωρίζουν την επίδραση σκέψεων, συναισθημάτων και συμπεριφορών στη ζωή τους και να διαμορφώνουν λειτουργικές προσεγγίσεις για την επίτευξη των προσωπικών και επαγγελματικών τους στόχων.

Μαθησιακοί στόχοι

Με την ολοκλήρωση του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες αναμένεται να:

  • Να γνωρίζουν την επίδραση των πεποιθήσεων, των συναισθημάτων και των συμπεριφορών
  • Να έχουν κατανοήσει την προσέγγιση CBC για τη διαμόρφωση λειτουργικών προσεγγίσεων για τους ίδιους και τους πελάτες τους
  • Να έχουν εξοικειωθεί με τη χρήση μοντέλων και εργαλείων CBC, είτε μεμονωμένα είτε σε συνδυασμό με άλλες προσεγγίσεις coaching.

Θεματικές Ενότητες

  • Εισαγωγή στο Cognitive Behavioural Therapy (CBT)
  • Σχέση CBT και Cognitive Behavioural Coaching (CBC)
  • Κατηγορίες θεμάτων και πελατών που το CBC είναι αποτελεσματικό
  • Πεποιθήσεις, στρεβλώσεις, αυτόματες αρνητικές σκέψεις
  • Βοηθώντας τον πελάτη να διαμορφώσει μια λειτουργική προσέγγιση
  • Μοντέλα CBC
  • Εργαλεία CBC
  • Επιλογή μοντέλου και εργαλείων ανάλογα με την περίπτωση του πελάτη-συνδυασμός CBC με άλλες προσεγγίσεις

Εκπαιδευτικό Υλικό

Κατά τη διάρκεια του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν κείμενα, άρθρα και υποδείγματα μοντέλων και εργαλείων CBC. Επιπρόσθετα, μπορούν να αξιοποιήσουν ιδέες από τα παρακάτω:

  • Neenan, M., Dryden, W. (2014). Life Coaching: A cognitive behavioral approach. New York: Routledge, 2nd edition.
  • Neenan, M. (2018) Cognitive Behavioural Coaching: Distinctive Features. New York: Taylor and Francis Group.
  • Dryden, W. (2018) Cognitive-Emotive-Behavioural Coaching: A Flexible and Pluralistic Approach. New York: Taylor and Francis Group.
  • Pefanis, R. (2018) The Person Behind The Professional: Cognitive Behavioural Coaching for Today’s Workplaces. Kindle Edition.
  • Garratt, G. (2012) Introducing Cognitive Behavioural Therapy (CBT) for Work: A Practical Guide.UK: Icon Books Ltd.

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση του Μαθήματος είναι πολύπλευρη και βασίζεται σε τρεις αλληλοσυμπληρούμενους άξονες:

  1. Book review(400-500 λέξεων) 30%
  2. Multiple choice test 30%
  3. Case study (300-400 λέξεων) βασισμένο στην εφαρμογή μοντέλου ή εργαλείου CBC σε συνεδρία με πελάτη 40%

Ένας οδηγός για τον επαγγελματία -βγαλμένος από ορθόδοξα και ανορθόδοξα stories- σας δείχνει τον δρόμο για να εφαρμόσετε μεθόδους με αποδεδειγμένη επιτυχία
Με τον Άγγελο Δερλώπα 

Περιγραφή

Ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα για τους Coaches που θέλουν να ξεκινήσουν την επαγγελματική τους δραστηριοποίηση. Η εκπαίδευση δεν αφορά σε γνώσεις για το coaching αλλά μεταφέρει γνώσεις για το επιχειρείν στο coaching με έναν τρόπο coaching. Η εμπειρία που παράγεται είναι τελείως διαφορετική από τις άλλες εκπαιδεύσεις coaching αφού ο coach θα συνειδητοποιήσει τους ρόλους που πρέπει να επιτελέσει, θα εντοπίσει τους προσωπικούς αναστολείς και ασάφειες και θα οργανώσει ένα πρώτο πλάνο απόφασης και δράσης καθώς θα βηματίζει στην επιχειρηματικότητα με συνοχή, ήθος και αποτελεσματικότητα.

Μαθησιακοί στόχοι

Με την ολοκλήρωση του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες αναμένεται να:

  • Έχουν δημιουργήσει το δικό τους sales pitch
  • Έχουν σχεδιάσει το δικό τους marketing plan
  • Έχουν συγκεντρώσει τη βάση για το business plan και
  • Έχουν σχεδιάσει το πλάνο των 100 πρώτων ημερών

Θεματικές ενότητες

  • Τα 3 καπέλα του coach
  • Επιχειρηματική αποστολή
  • Επιχειρηματικές δραστηριότητες
  • Ασφάλεια
  • Παρακολούθηση και αρχειοθέτηση
  • Τα ουσιώση ενός επιτυχημένου γραφείου
  • Marketing Plan
  • Εξεύρεση πελατών
  • Επικοινωνία με ενδιαφερόμενους
  • Στρατηγική διοίκησης
  • Συμβουλές για αρχάριους
  • Ενέργειες ανάπτυξης
  • Επιλογή είδους coaching- Eπιλογή niche

Εκπαιδευτικό υλικό

Κατά τη διάρκεια του Μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν κείμενα και άρθρα σχετικά με τη διδασκόμενη θεματολογία.

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση του Μαθήματος βασίζεται σε δύο άξονες:

  1. Εκπόνηση Γραπτής Εργασίας (1.000 – 1.200 λέξεων): 50%
  2. Συμμετοχή σε study group: 50%

Mεθοδολογίες και εργαλεία για τον τρόπο μετουσίωσης των κρίσεων σε ωφέλιμες επιγνώσεις και δράσεις μέσα από μια coaching προοπτική
Με την Ελισάβετ Γεωργίου 

Περιγραφή

Η πολυσήμαντη έννοια της κρίσης συναντά το coaching και βρίσκουν πεδίο εφαρμογής των σημαντικότερων μοντέλων coaching στην διαχείριση της κρίσης.
Διαχωρίζοντας τις κρίσεις σε προσωπικές, επαγγελματικές και κρίσεις στην κοινότητα δίνονται μεθοδολογίες και εργαλεία που οι συμμετέχοντες μπορούν να αξιοποιήσουν εμπλουτίζοντας τις εμπειρίες τους.

Μαθησιακοί στόχοι

  • Θα κατανοήσουν την έννοια της κρίσης και τους τρόπους διαχείρισής της
  • Θα εστιάσουν στις διαφορές και στους κοινούς τρόπους αντιμετώπισης των προσωπικών, επαγγελματικών και κοινοτικών κρίσεων
  • Θα αναγνωρίσουν τον ρόλο του coachστην υποστήριξη της διαχείρισης της κρίσης
  • Θα ασκηθούν μέσω βιωματικών ασκήσεων, case studies και role playing για να κατανοήσουν καλύτερα όσα μάθουν.
Θεματικές ενότητες
1. Εισαγωγικά
• Ορισμός Κρίσης
• Χαρακτηριστικά Κρίσης
• Είδη Κρίσης
• Φάσεις Κρίσης
• Κρίση vs Μετάβαση
• Κρίση vs Ευκαιρία
2. Διαχείριση κρίσεων
• Διαχείριση Κρίσεων (θεωρία vs πράξη)
• Πρόληψη
• Αντιμετώπιση
• Επίλυση & Απολογισμός
3. Κρίσεις στην προσωπική ζωή
• Ειδη Προσωπικών Κρίσεων
• Φάσεις Προσωπικών Κρίσεων
• Προσωπικές Κρίσεις & Coaching
• Πρόληψη, Αντιμετώπιση, Επίλυση & Απολογισμός Προσωπικών Κρίσεων
• Ο ρόλος του Coach
4. Κρίσεις στην επαγγελματική ζωή
• Ειδη Προσωπικών Κρίσεων
• Φάσεις Προσωπικών Κρίσεων
• Προσωπικές Κρίσεις & Coaching
• Πρόληψη, Αντιμετώπιση, Επίλυση & Απολογισμός Επαγγελματικών Κρίσεων
• Ο ρόλος του Coach
5. Κρίσεις στην κοινότητα
• Ειδη Προσωπικών Κρίσεων
• Φάσεις Προσωπικών Κρίσεων
• Προσωπικές Κρίσεις & Coaching
• Πρόληψη, Αντιμετώπιση, Επίλυση & Απολογισμός Κρίσεων στην Κοινότητα
• Ο ρόλος του Coach

Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση του Μαθήματος προσφέρει την επιλογή μίας από τις παρακάτω εργασίες:

  • Γραπτή εργασία 1,000 λέξεων
  • Οργάνωση συγκεκριμένης δράσης σχετικής με το πρόγραμμα  (video)
  • Case study με αναφορά περίπτωσης που διαχειρίστηκε ο εκπαιδευόμενος

Πως θα αλλάξετε πεποιθήσεις και στάσεις για να φτιάξετε ένα πλάνο δράσεων που θα οδηγήσει στην κατάκτηση του Ευ Ζην και στο δρόμο της ευτυχίας
Με την Ελισάβετ Γεωργίου 

Περιγραφή
Το Ευ Ζην  είναι ένας τρόπος ζωής ο οποίος δίνει την δυνατότητα να ορίζουμε την ζωή μας και να επιτυγχάνουμε τους στόχους μας, χαράζοντας την πορεία που οδηγεί στην «Ευτυχία». Απαραίτητη προϋπόθεση για το « Ευ Ζην» είναι η επίτευξη σωματικής και ψυχικής υγείας.

Ευ Ζην στο χώρο της εργασίας σημαίνει αρμονικές σχέσεις, ομαδικότητα, συνεργασία και επίτευξη της μέγιστης απόδοσης. Στις σημερινές συνθήκες εργασίας όπου οι πιέσεις είναι μεγάλες και ο όγκος εργασίας πολλές φορές υπερβολικός μια προσέγγιση που στοχεύει στην «ευδαιμονία» των εργαζομένων και στο πως οι ίδιοι μπορούν να την αποκτήσουν μπορεί να αλλάξει το εργασιακό κλίμα και να βελτιώσει τόσο τις σχέσεις των εργαζομένων όσο και την παραγωγικότητά τους.

Ευ Ζην στην προσωπική ζωή σημαίνει μια ζωή με νόημα, ισορροπία και αρμονία εντός και εκτός του ατόμου. Η επίτευξη της εσωτερικής γαλήνης σε μια τρικυμιώδη περίοδο είναι ο καλύτερος σύμβουλος για ορθές αποφάσεις και βέλτιστες επιλογές.

Στο σεμινάριο αυτό, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πως να κατακτούν την αρμονία με νοητικό, συναισθηματικό και σωματικό επίπεδο έτσι ώστε να θέτουν και να επιτυγχάνουν τους στόχους τους αλλά και να δημιουργούν υγιείς σχέσεις στο προσωπικό και επαγγελματικό τους περιβάλλον.

Επίσης, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του στρες, βασικού παράγοντα που επηρεάζει αρνητικά τη σωματική και ψυχική υγεία.

Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να φτιάξουν το προσωπικό τους πλάνο σχεδιάζοντας δράσεις στην προσωπική και επαγγελματική τους ζωή που θα τους οδηγήσουν στην κατάκτηση του Ευ Ζην και έτσι στο δρόμο της ευτυχίας.

Μαθησιακοί στόχοι

  • Θα αναγνωρίσουν την αξία του Ευ Ζην στην καθημερινότητα τους
  • Θα κατανοήσουν καλύτερα τους τρόπους που μπορούν να επιτύχουν την εξισορρόπηση της προσωπικής και επαγγελματικής τους ζωής
  • Θα αποκτήσουν την ικανότητα να διαχειρίζονται καλύτερα το στρες τους
  • Θα τους δοθούν μεθοδολογίες και τεχνικές για να αποκτήσουν καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία
  • Θα μπορούν να θέτουν καλύτερα τους στόχους τους και να τους επιτυγχάνουν
  • Θα βελτιώσουν τις κοινωνικές τους σχέσεις εντός και εκτός εργασίας
  • Θα αυξήσουν την απόδοση τους ως coach
  • Θα ασκηθούν μέσω βιωματικών ασκήσεων, case studies και  role playing για να κατανοήσουν καλύτερα όσα μάθουν.

Θεματικές ενότητες

  1. Εισαγωγικά
  • Η έννοια του Ευ Ζην
  • Ισορροπώντας την προσωπική και επαγγελματική ζωή
  • Κατακτώντας την σωματική και ψυχική υγεία
  • Η ολιστική προσέγγιση σώμα – νους – καρδιά
  1. Προσωπική και επαγγελματική ζωή σε ισορροπία
  • Αναγνώριση της παρούσας κατάστασης
  • Προσδιορισμός της επιθυμητής κατάστασης
  • Μέθοδοι, τεχνικές και εργαλεία για την εξισορρόπηση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής
  • Σχεδιασμός προσωπικού πλάνου δράσεων για την επίτευξη της εξισορρόπησης
  1. Διαχείριση stress
  • Το στρες στην καθημερινότητά μας
  • Μέθοδοι, τεχνικές και εργαλεία για τη διαχείριση του στρες
  • Σχεδιασμός προσωπικού πλάνου δράσεων για τη διαχείριση του στρες
  1. Στόχοι και αποτέλεσμα σε επιτυχία
  • Η διαδικασία της στοχοθεσίας
  • Τρόποι προσέγγισης των στόχων
  • Αποτύπωση προσωπικού τρόπου στοχοθεσίας και προσέγγισης των στόχων
  1. Σχέσεις που στηρίζουν
  • Καλλιεργώντας σχέσεις με Αλήθεια και Αγάπη
  • Ανήκω και συνδέομαι με ποιους και πως
  • Διαχείριση συγκρούσεων
  • Χαρτογράφηση των πηγών στήριξης στο εργασιακό και προσωπικό περιβάλλον

Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση του Μαθήματος προσφέρει την επιλογή μίας από τις παρακάτω εργασίες:

  • Γραπτή εργασία 1,000 λέξεων
  • Οργάνωση συγκεκριμένης δράσης σχετικής με το πρόγραμμα  (video)
  • Case study με αναφορά περίπτωσης που διαχειρίστηκε ο εκπαιδευόμενος

Εxplore the theory and application of mindfulness and compassion at work through coaching
Με τη Liz Hall*

This highly experiential two-day programme draws on pioneering techniques and cutting-edge research in the development and application of mindfulness and compassion at work. It supports participants to develop their own Mindful Compassionate Coaching approach, a holistic approach nurturing and developing mind, body & heart in coach, client and beyond. The programme explores the theory and application of mindfulness and compassion at work through coaching, combining a lively introduction to theory with an emphasis on application and practice. After models and theories are presented, participants apply concepts in exercises and practices with their colleagues in pairs, triads and groups.

Learning objectives

BY THE END OF THE MODULE PARTICIPANTS WILL HAVE:

  • Gained and deepened their understanding of the theory underpinning mindfulness & compassion
  • Gained and deepened their insight into how mindfulness & compassion can benefit them personally as coach, including self-care & resilience
  • Εnhanced their understanding of how mindfulness & compassion can develop and improve their coaching practice and processes.
    For example, it will have helped them to build mastery in the International Coach Federation core competencies, in particular:
    Competence #3 Establishing Trust and Intimacy with the Client; Competence #4 Coaching Presence; Competence #5 Active Listening, Competence #8 Creating Awareness and Competence #9 Designing Actions
  • Learned & mastered a range of tools, techniques and practices to develop mindfulness and compassion for them as coach and for their clients
  • Enhanced their understanding of why & how mindfulness & compassion can benefit their clients, including in the areas of:
  • Wellbeing (fostering stress management & resilience)
  • Emotional intelligence (building self awareness, self management, relationship awareness & management- including psychological safety)
  • Cognitive functioning & leadership (e.g. alignment with values, decision-making)
  • Culture change (nurturing healthy, resilient, creative & happy workplaces) 

Programme syllabus

The programme will be highly experiential, featuring exercises including co-coaching practice, and mindfulness & compassion practices.

Topics explored experientially and through presentation of theory will include the following, paying close attention to their relevance to coaching:

  • Defining & refining our understanding of mindfulness & compassion
  • Key benefits & cutting-edge research into mindfulness & compassion
  • The Attitudinal Foundations of Mindfulness
  • The tale of two triangles- Triangle of Awareness & ABC
  • Mindfulness & the body
  • Highlights from research & key benefits of developing compassion
  • Mindfulness, compassion & coaching
  • Mindfulness/Compassion-based coaching and other approaches
  • Wellbeing
  • Mindfulness, compassion, stress & resilience
  • Three types of emotion regulation systems
  • Self-care
  • Cognitive functioning
  • Research and benefits of mindfulness & compassion in enhancing cognitive functioning, including decision-making, mindfulness of thoughts
  • Leadership
  • Research and benefits of mindful/compassionate leadership, including not knowing, alignment with true values, accessing multiple perspectives
  • Emotional intelligence & relationships
  • Emotions as messengers
  • How mindfulness & compassion can enhance EQ
  • Working with emotions
  • Interpersonal mindfulness
  • Active listening
  • FELT model (FEEL 2.0)
  • Mindful communication
  • Building psychological safety in teams
  • Changing cultures: the ‘mindful compassionate’ organisation
  • Developing your signature Mindful Compassionate Coaching approach

Learning materials

  • Pre-read Mindful Coaching (Liz Hall, Kogan Page, 2013)
  • Pre-read selection of articles (to be sent post-registration)
  • Optional further bibliography: The Mindful Therapist (Dan Siegel, WW Norton & Company, 2010); Compassion focused therapy (Paul Gilbert, 2010); “Mindfulness in Coaching” (Liz Hall, in Mastery in Coaching, (ed: Jonathan Passmore, Kogan Page, 2014)
  • Reflective log
  • On Day One, participants will be supplied with a programme manual

Assessment criteria

Participants will be assessed on the following

  • Observed use of FELT
  • Written examination checking understanding of the key concepts introduced and explored during the programme
  • Short essay 1,000 words relating the development of mindfulness and compassion to meeting two out of the three following International Coach Federation core competencies (participant to choose): Competence #3 Establishing Trust and Intimacy with the Client; Competence #4 Coaching Presence; Competence #5 Active Listening

*To μάθημα θα γίνει στα Αγγλικά

Εντοπίστε τις τοξικές λειτουργίες της επικοινωνίας και δημιουργείστε ένα αποτελεσματικό πλάνο ανάπτυξης χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα αντίδοτα
Με το Σπύρο Κοττώρη 

Περιγραφή 

Στο μάθημα Communication Toxins & Antidotes θα εξεταστούν βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζουμε τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο και αφορούν σε θέματα επικοινωνίας. Η αποτελεσματική επικοινωνία αποτελεί το βασικότερο εργαλείο-δεξιότητα ώστε να μπορέσουμε να αναπτύξουμε οποιαδήποτε άλλη δεξιότητα όπως για παράδειγμα τη διαχείριση ομάδας, την ηγεσία, τη διαπραγμάτευση, την ομιλία σε κοινό και φυσικά το coaching. Με την εξέταση συγκεκριμένων μοντέλων και τεχνικών οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση αρχικά να βελτιώσουν τον δικό τους τρόπο επικοινωνίας και ταυτόχρονα να αναγνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι άνθρωποι γύρω τους.

Είναι ζωτικής σημασίας τα μηνύματα να μεταφέρονται με σαφήνεια, πληρότητα, έγκαιρα και με θετικό τρόπο. Επίσης είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η κάθε πλευρά το μήνυμα καθώς υπάρχουν διαφορές στην επικοινωνία ανάμεσα στις γενιές των millennials με τους μεγαλύτερους ηλικιακά ανθρώπους. Είναι χρήσιμο να αναγνωρίζονται και να αντιμετωπίζονται τα εμπόδια στην επικοινωνία (εμπειρίες, προκαταλήψεις, απόψεις, πεποιθήσεις, στερεότυπα) και να υπάρχει αυθεντικότητα όπου η λεκτική και η μη λεκτική επικοινωνία δεν δίνουν αντικρουόμενα μηνύματα. Η αναγνώριση και αντιμετώπιση ενδείξεων τοξικής συμπεριφοράς στην επικοινωνία βοηθούν πολύ στη διασφάλιση και διατήρηση των ανθρώπινων σχέσεων και της  ισορροπίας στην ομάδα.

Μαθησιακοί Στόχοι

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Αναγνωρίζουν τις έννοιες που βοηθούν στην αποτελεσματική επικοινωνία.
  • Συνειδητοποιήσουν το δικό τους στυλ επικοινωνίας αλλά και το στυλ επικοινωνίας των ανθρώπων γύρω τους.
  • Επικοινωνούν αρμονικά όπου η λεκτική και τη μη λεκτική επικοινωνία να μη δίνει αντικρουόμενα μηνύματα.
  • Αναγνωρίζουν τις ενδείξεις τοξικής συμπεριφοράς στην επικοινωνία.
  • Χρησιμοποιούν αντίδοτα ανάλογα με το είδος της τοξικής συμπεριφοράς.

Εκπαιδευτικό Υλικό

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα υπάρχουν διαφάνειες power-point και εκπαιδευτικό υλικό και αρθρογραφία που θα υποστηρίζει όλες τις ενέργειες (εργασία σε ομάδες, ανάλυση μελετών περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, reflection logs κλπ).

Αξιολόγηση

Η τελική αξιολόγηση στο μάθημα θα γίνει με την εκπόνηση εργασίας από τους συμμετέχοντες.

  • %-DDays Left
  • %-HHours
  • %-MMinutes
  • %-SSeconds

Ημερομηνίες

Kατεβάστε το αναλυτικό πρόγραμμα

Απρίλιος

2, 9, 16 & 23/4/19
Career Coaching*
Facilitator: Άννα Μαρία Χρονοπούλου

13-14/4/19
Emotional Intelligence in Coaching
Facilitator: Μάνος Παυλάκης

Μάιος

4/5/19
Diagnostics in Coaching
Facilitator: Άννα Μαρία Χρονοπούλου και Άγγελος Δερλώπας
5/5/19
Building Trust at Work and everywhere
Facilitator: Ελένη Ορφανού

Ιούνιος

1-2/6/19
Cognitive Behavioural Coaching
Facilitator: Ελένη Ορφανού
5 & 12/6/19
Coaching Business Plan*
Facilitator: Άγγγελος Δερλώπας

Ιούλιος

6-7/7/19
Crisis Coaching / Well Being Coaching
Facilitator: Ελισάβετ Γεωργίου

Σεπτέμβριος

21-22/9/19
Mindfulness and Compassion at Work
Facilitator: Liz Hall

Οκτώβριος

12-13/10/19
Communication toxins & antidotes
Facilitator: Σπύρος Κοττώρης

Νοέμβριος

9-10/11/19
Mastery Days (Practicum, Reflection, Book club, Kiosks, World café etc).
Facilitator: Άγγελος Δερλώπας / Faculty

Δεκέμβριος

7/12/19
Presentations
Facilitator: Άγγελος Δερλώπας / Faculty

Ώρες εργαστηρίων: 10.00-18.00 εκτός από * που γίνεται 18.00-21.00

Tα manuals, υλικό, παραδοτέα και η διάδραση υποστηρίζονται από την πλατφόρμα Moodle.

Τα δια ζώσης εργαστήρια γίνονται στους χώρους που αναγράφονται στο αναλυτικό πρόγραμμα.

Κατεβάστε το αναλυτικό πρόγραμμα 

Διάρκεια προγράμματος: 9 μήνες

Ώρες εργαστηρίων: 10.00-18.00 εκτός από * που γίνεται 18.00-21.00

Δίδακτρα

Tα δίδακτρα του συνολικού προγράμματος είναι 2,550€
Διαθέσιμο πρόγραμμα δόσεων.
Τρεις ατομικές συνεδρίες coaching: 70€/συνεδρία.
Τρεις συνεδρίες ομαδικής εποπτείας: δωρεάν.
Έκπτωση για τους Positivians: 15%
Σύνολο σύγχρονης και ασύγχρονης μάθησης: 180 ώρες.

Δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης μεμονωμένων modules βάσει κριτηρίων.
Η πληρωμή ανά module διαμορφώνεται ως εξής:
α) Διήμερο module : 390€ για ιδιώτες, 450€ για εταιρείες
β) Μονοήμερο module: 220€ για ιδιώτες, 280€ για εταιρείες

Πληρώστε με 12 άτοκες δόσεις μέσω PayPal



Αίτηση συμμετοχής

  • Αποστολή αντιγράφου αυτής της αίτησης στο communication @ positivity . gr
  • Περιγραφή της εμπειρίας ή/και των φιλοδοξιών που έχετε για το coaching.
  • Συνέντευξη με τον Διευθυντή του προγράμματος.

Προαπαιτούμενα εγγραφής

  • Σπουδές ή/και προϋπηρεσία σε Management ή/και Ανθρωπιστικές σπουδές, ελάχιστη ηλικία 25 ετών, βασική γνώση αγγλικών και χρήσης Η/Υ.
  • Σημαντικές σπουδές στο Coaching και εμπειρία
  • Ιδανικό για όσους έχουν ήδη διαπίστευση ICF (ACC ή PCC) και θέλουν να υποστηρίξουν την αναβάθμισή τους

Πλαισιώνεται με πρακτικές εγγύησης εμβάθυνσης και εμπειρίας

Supervision 

Το ICF ορίζει την Εποπτεία στο Coaching (Coaching Supervision) ως εξής: «Η Εποπτεία στο Coaching συμβαίνει όταν ένας coach φέρνει κατά περιόδους τις εργασιακές του εμπειρίες στον Επόπτη του προκειμένου να εμπλακούν σε αναστοχαστικό διάλογο και συνεργατική μάθηση με σκοπό την ανάπτυξη και το όφελος του coach και των πελατών του.»

Περισσότερα

Study groups 

Η Positivity συνεχίζει την επιτυχημένη πρωτοβουλία των study groups, με στόχο να προσφέρει την ευκαιρία – σε όσες-ους το επιθυμούν – να συμπληρώσουν την κατανόησή τους στο coaching. Στο πλαίσιο των study groups των εκπαιδεύσεων της Positivity Coaching, διοργανώνεται Book Club το οποίο μας εισάγει σε ένα διαφορετικό βιβλίο κάθε φορά, επιλεγμένο από την προτεινόμενη λίστα βιβλίων του προγράμματος. Οι φοιτητές αναζητούν και παρουσιάζουν τις σημαντικότερες έννοιες και ευρήματα του βιβλίου και στη συνέχεια διευκολύνουν τη συζήτηση των συμμετεχόντων ανταλλάσοντας, εμβαθύνοντας και συνθέτοντας γνώμες και επιγνώσεις.

Peer coaching 

Ο κάθε κύκλος Peer Coaching  που διοργανώνεται απευθύνεται στους Positivians. Στόχος είναι η βελτίωση της τεχνικής του coach μέσω της πρακτικής εξάσκησης με μια ποικιλία «πελατών» καθώς επίσης και η συγκέντρωση ωρών coaching. Κύριος σκοπός είναι η ωφέλεια που θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες στον ρόλο του coach, συγχρόνως όμως ελπίζουμε ότι και ο ρόλος του coachee είναι επίσης διδακτικός.

Credentialed XP

Στα εκπαιδευτικά προγράμματά μας έχουμε εντάξει την προϋπόθεση ο/η trainee να δεχθεί coaching από credentialed coach. Η ελάχιστη απαίτηση είναι να δεχθεί τρεις συνεδρίεςcoaching από ACC ή PCC coach σε προσωπικό ή επαγγελματικό θέμα και οπωσδήποτε όχι σε θέμα που αφορά την εκπαίδευσή του στο coaching. Η συνθήκη απαιτεί και οι τρεις συνεδρίες να γίνουν με τον ίδιο coach και, ιδανικά, πάνω στο ίδιο θέμα.

External coaching

Κάνετε πρακτική με εξωτερικούς πελάτες, είτε με πληρωμή, είτε δωρεάν, είτε ανταλλακτικά, σύμφωνα με αυτά που ορίζει το ICF. Το σύνολο των ωρών πρέπει να είναι 25 και οι πελάτες από τρεις διαφορετικοί και πάνω.